זיהוי נכון של מנעולן רכב בעת הצורך

 בשביל לדעת לזהות מנעולן רכב מקצועי בעת הצורך, יש להכיר את תחום הפריצה במצקת.

מיהו מנעולן רכב?

מנעולן רכב הוא אדם אשר למד באופן מקצועי כיצד לפרוץ מנעולים ואזעקות של רכבים. לעיתים לא רחוקות, כל מי שמחזיק ברשותו רכב נתקל בצורך להזמין מנעולן רכב, על מנת לפרוץ את הרכב האישי שלו. מנעולן רכב מטפל במגוון מקרים, כמו למשל מקרים שבהם בעל הרכב שכח את המפתחות בתוך הרכב עצמו, אשר ננעל באופן אוטומטי; מקרים של תקלה במנעול או מפתח שנתקע במנעול הדלת או במנעול ההצתה של הרכב; תקלות במערכת האזעקה של הרכב וכדומה. מנעולן רכב צריך ללמוד את התחום בקורס מקצועי, אליו ניתן להתקבל רק לאחר הצגה של תעודת יושר מטעם המשטרה – זאת במטרה לוודא שרק אנשים ישרים לומדים את הקורס, ולא, חלילה, פושעים בהתהוות. מנעולן רכב צריך להחזיק ברישיון פריצה משטרתי, ובלעדיו אסור לו לעסוק בפריצה כלל.

איך בוחרים מנעולן רכב?

אם יש לכם בעיה עם אחד ממנעולי הרכב, אתם זקוקים למנעולן רכב מקצועי. על מנת לבחור מנעולן רכב, חשוב לברר שהמנעולן אכן מחזיק ברישיון המתאים לפריצה. מומלץ לבחור במנעולן רכב מוכר ובעל שם, על מנת שתוכלו להיות בטוחים שאתם אכן מזמינים אדם אמין וישר, אשר יפרוץ עבורכם את הרכב ולא יגרום לכם, חלילה, לנזק כלשהו. כדאי גם לקבל המלצות, במידת האפשר, על מנעולן רכב איכותי, אם כי בדרך כלל כאשר מתעורר צורך במנעולן רכב, אין די זמן לערוך סקר שוק מקיף בנושא. מומלץ לכל בעל רכב להחזיק בצמוד אליו מספרי טלפון של מנעולן רכב, לכל צרה שלא תבוא.

למה חשוב לשים לב?

חשוב מאד לשים לב לאמינות ולמקצועיות של מנעולן רכב. את האמינות שלו ניתן לבדוק בדרך פשוטה. בדיוק כשם שאתם צריכים לוודא שלמנעולן רכב ישנו רישיון מתאים, כך גם המנעולן צריך לוודא שאתם אכן בעלי הרכב. מנעולן מקצועי ידרוש מכם רישיון רכב, תעודת זהות או אמצעי זיהוי אחר אשר יאפשר לו לוודא שאתם אכן בעלי הרכב ולא מתחזים. זהו סימן ברור למקצועיות ולאמינות של המנעולן, ואם המנעולן אכן עורך זיהוי שכזה, תוכלו להיות בטוחים כי מדובר במנעולן רכב אמין.