חיי אינסטלטור בתל אביב – נקודת מבט מחבר קרוב!

לפני כמה ימים ישבתי בבית קפה לגבי פרוייקט מהלימודים שאני אמור ללמוד על חייו של בעל מקצוע… בגלל זה ראיינתי את חברי הקרוב אריק רגב שהוא מתעסק בעבודות חשמל מזה שנים רבות ולקחתי אותו פרוייקט מה שנקרא.

אז החלטתי להעביר את הבמה לאריק לגבי העבודה שלו, מה הוא עוסק,מחירים ועוד דברים שמעניינים אותו… אריק הבמה שלך 🙂

אינסטלטור במרכז תל אביב – מתחילים

"מתחיל את היום בשעה 6:00 בכוס קפה שחור חזק כדי להעיר את הגוף העייף מיום האתמול. לאחר מכן, עולה על הטנדר ומעמיס לי את שני העובדים הצעירים שלי שלקחתי פרוייקט (יום אחד יצא מהם משהו), קדימה ללקוח הראשון של היום…

אז זה מתחיל בדרך כלל בבדיקה כללית של בית העסק או הבית הפרטי של הלקוח כשמבינים את הבעיה ועוד כמה בעיות שיש במקום מציעים את המחיר, אני משתדל לקחת מחיר הוגן וכמובן שמתאים לקושי העבודה. כמובן שהלקוח מסכים להצעה (כי למי יש זמן לחפש עוד אינסטלטור בתל אביב בשעות הבוקר המוקדמות) ואני והעובדים מתחילים לעבוד, כמובן שלא נעזוב את המקום עד שלא נראה חיוך בפני הלקוח שלנו כי זה מה שהכי חשוב בסופו של דבר.

בערך ב12:00 הפסקת צהריים לאוכל , אני משתדל לאכול עם עובדיי אוכל בריא ומזין (ולא ג'אנק שרוב בעלי המקצועות אוכלים) כדי שלא נרדם בדרך לעבודה הבאה ושנשאר בריאים כמובן.  מפה לשם עוברים בין עבודות וכשמגיע השעה 17:00 אנחנו הולכים לחדר הכושר לאימון קצר כדי לשמור על הכושר ועל הלוק. בדרך כלל, נקבל טלפון שיעצור לנו את האימון של איזשהו מקרה חירום איפשהו בתל אביב והסביבה, נעלה על הטנדר ונגיע ללקוח כמובן כדי שיהיה מרוצה, ומשם ללקוחות הבאים.

בסופו של יום עבודה בת"א או של אינסטלטור בבת ים, אפשר לסכם זאת כחוויה וכשגרה די מעניינת במיוחד כי כל יום מכירים אנשים חדשים וגם אי אפשר להתלונן על המשכורת הנחמדה. לא אומר שהעבודה קלה ושאני לא מסיים את היום בתשע בערב או יותר לפעמים. אך, לבסוף זה משתלם ומתישהו מתחילים להנות משגרת היום של אינסטלטור בתל אביב(רק מקווה שלא יגיע היום שרובוטים יתחילו להחליף אותנו האינסטלטורים), כשאתה מתחיל להנות מזה תדע שהגעת ליעד. כמובן, שיום שבת הוא יום מנוחה לגמרי ואני לא לקוח עבודות בשבת, דבר שבהחלט נותן כוח ומוטיבציה לשבוע החדש שיבוא."

זהו בגדול! בנימה זו אנו שמח להשתף אתכם בסרטון שמדבר על חייו של אינסטלטור! אז מה אתם חושבים ? שתפו בפייסבוק!