המדריך לבחירת חדר כושר במרכז

השבוע לאחר ששנים לא התעניינתי בעולם הזה של חדרי כושר, נרשמתי חדר כושר בבת ים. עיר מולדתי. תהליך בחירת חדר הכושר הוא חשוב. אנחנו תמיד רוצים את הטוב ביותר בשבילנו, אך מה לעשות שהטוב ביותר הוא לעיתים גם היקר ביותר. לכן החלטתי בעת בחירת החדר כושר בבת ים, שלי מספיק חדר כושר ברמה טובה שמספקת את כל האלמנטים שחשובים לי ולמעשה גם זול יותר ביחס לשאר המכונים.

בכל תהליך בחירת החדר כושר שאליו תרשמו בסוף, מיקוד המטרות שלכם, והציפיות שלכם יובילו בסופו של דבר למחיר זול יותר עבורכם.

כמו בכל תחום בחיים, ובטח במדינה שלנו, בחירת חדר הכושר שאליו נצטרף צריכה להיות מחושבת כרגיל. אולי בטלוויזיה וברדיו נוכל למצוא המון פרסומות שקוראות לנו הצרכנים להיות מחושבים בקניות שלנו, במשכנתא שלנו וכו. כך גם אני מאמין שבחירה מחושבת בחדר כושר, תוביל אותנו לחסכון משמעותי בעלויות היקרות היום, אך מנגד גם הכרחיות – חדר כושר.

למעשה, אם נתמקד בנושא, כבר יותר מ- 8 שנים חלפו להן מאז שהייתי מנוי לחדר כושר, והזכור לי ביותר מהתקופה ההיא, היא חוסר היעילות של המנוי ה״מפוצץ״ שעשיתי, ועלה לי המון כסף, לבין מה שהשתמשתי בפועל.

לאחר שנרשמתי לחדר כושר בבת ים החלטתי לקבץ את מס׳ השלבים והקריטריונים החשובים בבחירת חדר כושר להשגת מחירים הוגנים עבורכם –

שלב ראשון –
הגדר את מטרות הפעילות שלך בחדר כושר. ברגע שתדע במדויק מה אתה מחפש בחדר כושר, יהיה לך קל יותר להחליט. תגדיר קודם לכן את האלמנטים שחדרי הכושר מציעים ולמעשה יועילו לך. למשל אם אתה מחפש להשקיע יותר באירובי, כנראה שתצטרך אולם אירובי פורה יותר. אם אתה מסוג האנשים שאין להם יותר מידי זמן פנוי לאירובי, או סתם מעדיף לעשות אירובי בחוץ, חדר כושר עם מכשור ומשקולות משוקעים יותר זה מה שמתאים לך וכו'.

שלב שני –
לאחר שבחרנו את המטרות והאלמנטים שאנחנו מחפשים בחדר כושר. תתן עדיפות לחדר הכושר בו שעות הפעילות ומיקום המכון הוא הנוח ביותר עבורך.
כמו כן בחדרי כושר בהם נמצאים אוכלוסיה מוכרת וחברים קרובים שתשמח לפגוש במהלך אימון, יגבירו את חווית האימון שלך וההנאה מהחדר כושר. שלב זה מתבסס על עצלנות יתרה אצל אנשים לאחר שנרשמו לחדר כושר, ולאחר כמה אימונים מפסיקים לפקוד את המכון.

שלב שלישי –
חדרי כושר בעבר היו מוכרים מנויים תקופתיים בלי האפשרות לבטל אותם או להשתחרר מהתקשרות עם חדר הכושר. כיום, עם הכנסות חברות מסחריות לשוק עולם חדרי הכושר קיימת האפשרות לבטל מנוי ולקבל כסף חזרה. שימו לב בעת חוזה ההתקשרות כי יש סעיף יציאה מהחוזה ושלא דורשים מכם עלויות כספיות נוספות. שלב זה מעולה עבור אלו שחוששים מהתחייבות ארוכת טווח. מבדיקות שעשיתי. בדרך כלל, רוב חדרי הכושר שמאפשרים את סעיף היציאה בחוזה, דורשים דמי ביטול של כמה מאות שקלים. שבאופן מסוים מפצה את המועדונים ביד רחבה. אז ככה שאל תחשבו שהם ״פרייארים״.

באופן פרקטי הייתי ממליץ להירשם לחדר כושר ללא סעיף יציאה או ביטול, דווקא בגלל העובדה שכאשר ביצעת תשלום תרגיש מחויב להגיע אל חדר הכושר. סיבה שבהחלט יכולה לסייע לך להתמיד.

מכון כושר בבת ים הפתרון בשבילי!

באופן כללי, שימו לב לפרטי המבצעים הקטנים שחדרי הכושר מפיצים. אני מנוי לחדר כושר בבת-ים. קרוב לאזור המגורים שלי לא רחוק מהעיריה ליד יד שרה בת ים. חדר כושר צנוע שבהחלט עונה על כל הציפיות והמטרות שהצבתי. וההנאה הגדולה היא שאני מבסוט מחדר כושר שמעולה לי במחיר טוב!

בהצלחה לכולם.

טיפים מ פיטנס 7 – תושבי בת ים – מה כדאי לכם לדעת לפני שקונים מצבר לרכב ?

 

אך לסיום! אם בא לכם להתאמן קצת ולא בחדרי כושר אפשר גם באזור תל אביב על החוף מומלץ בחום לראות את הסרטון הבא!