אי למטבח עם כיריים

אחד הסוגים המוכרים ביותר לעיצוב המטבח הוא הוספת אי למטבח. אי למטבח קיים בשני סוגים עיקריים:

אי למטבח עם כיריים למטבחים גדולים

אי למטבח עם כירייםהאחד הוא אי למטבח עם כיריים שבו אפשר לבשל עם הפנים לכיוון הבית וכך אפשר להנות מחוויית הבישול יחד עם האווירה שאנחנו חלק מהבית. עיצוב והוספת אי למטבח עם כיריים מתאים כאי במטבחים גדולים שאפשר לנצל את המקום גם לאי לבישול וגם לחלק אותו נכון עבור שולחן אוכל.

אי במטבחים קטנים ללא כיריים

הסוג השני הוא אי במטבחים קטנים יותר בו אין מקום להוסיף כיריים ולכן במטבחים אלה לרוב עושים אי על מנת להפוך את המרחב הקטן לגדול יותר על ידי הורדת ההפרדה בין חדר הסלון לבין המטבח. אי במטבחים קטנים משמש לרוב כשולחן אוכל. לדוגמאות אי במטבחים קטנים << לחצו כאן

איזה אי למטבח מתאים לכם

אי במטבחים קטניםברור שהוספת אי למטבח הוא אחד הגורמים העיצוביים היפים בבית מה שהופך אותו לגדול יותר, מרווח יותר והרבה יותר נוח  שכן במקום קיר מפריד יש אזור ישיבה וחיבור בין הסלון למטבח. השאלה היא איזה סוג אי מתאים לבית שלכם, האם אי למטבח עם כיריים ומקומות ישיבה לאכול או אולי אי קטן המיועד אך ורק לישיבה ואחסון ללא כיריים, מה שמוכר יותר כאי במטבחים קטנים יותר.

מה שצריך לדעת הוא קודם כל האם כאשר תוסיפו אי למטבח ותרצו לשים שם כיריים, האם יש מקום לשבת לאוכל או באי עצמו או באזור המיועד לפינת אוכל. אם התשובה לשאלה זו היא כן אז אתם יכולים להוסיף אי למטבח עם כיריים. מעוניינים בכיריים חשמליים – בידקו את מחשבון צריכת החשמל שלו קודם לכן אך אם תוסיפו כיריים ותמצאו את עצמכם ללא מקום לשבת לאכול כמפשחה, הרי שעדיף להשאיר את הכיריים בשיש ולהוסיף את האי כסוג של שולחן למטבח למאכל.

טיפ אחרון: על מנת לקבל את התשובה החותכת לגבי איזה סוג אי במטבח מתאים לכם, מומלץ לפנות למעצב פנים שעבר לימודי עיצוב פנים מקצועיים ובעל ניסיון, הוא וודאי יהיה מנוסה עם עיצובי מטבחים ופנים הבית ויוכל לתת לכם כמה הצעות שונות שתוכלו לבחור מה מהן המתאימה ביותר עבורכם.