קונה מכוניות לפירוק זאת הדרך האופטימלית להעיף את הרכב שלכם תמורת משהו ממשי

איזה יום יפה יש היום לאחר הסערה שפקדה את ירושלים בסופש האחרון, החדשות הטובות הם שחברת החשמל החזירה את החשמל לרב תושבי ירושלים ואני בתור ירושלמי רוצה להודות להם על כך! בנוסף אני רוצה להמליץ לכם על אתר אלומה שתמיד עוזר לכל הקהילה הישראלית במגוון נושאים שונים!

במאמר הבא אדבר על רכבים למכירה במידה והם ישנים ואם אין לכם מה לעשות איתם! ולפני שנתחיל, אשמח אם תצפו בסרטון הבא שיסביר איך עושים את זה במגרשים של הגדולים!

פירוק מכוניות- מה זה אומר?

ישנם אנשים שעוסקים בדרך כלל בתחום המוסך, תיקוני הרכב, אספקת חלקי חילוף לרכבים וכדומה, שרוצים את הרכב שלכם לא לצורכי נסיעה אלא לצורך פירוק. זה אומר, שאותם אנשים מעוניינים דווקא במנוע של הרכב שלכם, אולי במצבר ואולי בחלק אחר לחלוטין. אותם שעוסקים בתחום, רוצים לקחת את הרכב הקיים שלכם ולהשתמש בו עבור רכבים אחרים. זאת אומרת, הרכב של יילקח, יפורק לחלקים הנצרכים ויימכר כחלקי חילוף לכל דורש. ומה עושה קונה מכוניות לפירוק עם החלקים שאין מה לעשות איתם מבחינת חלקי חילוף?, ומה עם גוף הרכב עצמו? ובכן, החלקים האלו יכולים בקלות להפוך לברזל על ידי מחזור שלהם. גם זה כמובן יכול להפיק רווח למי שמפרק את הרכב שלכם. לפניכם מידע חשוב בנושא.

למה למכור רכב לקונה מכוניות לפירוק?:

בוודאי אתם תוהים לעצמכם, למה למכור את הרכב שלכם לצורכי פירוק אם אפשר למכור אותו לצורכי נסיעה?, ובכן, הרכב שלכם אכן מיועד קודם לכל לצורך נסיעה. אולם, הרבה פעמים הסיבה בגינה נמכר רכב מסוים היא חוסר תפקוד של הרכב או אולי ירידה בתפקוד שלו. רכב שיוצא מכלל שימוש או רכב שדורש מוסך לעיתים קרובות, הוא כנראה רכב שזמנו עבר ולכן- קשה יותר למכור אותו ולקונים לא כדאי לקנות אותו בדרך כלל. במצב כזה, אתם יכולים למצוא את עצמכם תקועים עם רכב שלא יכול לשמש אתכם בכלל, אותו הרכב שקניתם בזמנו במיטב כספכם כרגע שוכב בחניה בלי יכולת לנסוע ובלי שיהיה לו שימוש. עד ש.. עד שמגיע קונה מכוניות לפירוק שיכול לקנות מכם את הרכב לצורך פירוק שלו ומכירות כחלקי חילוף או חומר למחזור.

קונה מכוניות לפירוק- כדאי לדעת:

אם החלטתם שאתם מעוניינים לנסות למכור את הרכב שלכם לפירוק, או אם אתם מנסים כבר הרבה זמן למכור את הרכב שלכם אך אתם לא מצליחים, לפניכם מידע חשוב על ההתנהלות מול קונה מכוניות לפירוק. למשל, כדאי מאד לדעת שגם בכל מה שקשור לקונה מכוניות לפירוק יש שוני במחירים ויש חשיבות לאומנות המיקוח. בשום אופן לא כדאי לכם לקבל את הצעת המחיר הראשונה מידיו של קונה מכוניות לפירוק. נסו להתמקח ולהעלות את המחיר של הרכב שלכם עד כמה שרק אפשר. לעיתים תהיו מופתעים לטובה וכמובן שלעיתים תתאכזבו קשות מהסכום שמוצע עבורכם. בכל מקרה, אל תקבלו שום דבר כמובן מאליו.

איפה מוצאים קונה מכוניות לפירוק?:

ייתכן שתוכלו למצוא כתובת טובה אצל המוסך שלכם. אם יש לכם מוסך אמין שמכיר אתכם, כדאי להתייעץ כדי לשמוע את סיכויי המכירה שלכם עבור אנשים שמעוניינים ברכב לצורכי נסיעה לצד הרווחים האפשריים ממכירה לקונה לצורכי פירוק. בכל מקרה, אם המוסכניק שלכם לא יודע להמליץ לכם על קונה מתאים, התחילו לחפש באינטרנט. כנראה שתמצאו מהר מאד קונה מכוניות לפירוק.

אנחנו קוראים המון על עסקים (מומלץ ביותר) , והתחום של מכירת הרכב הישן מאוד לא פופולארי ואני מאמין ורוצה להאמין שבעתיד אנשים ייחסו חשיבות לזה וימכרו את רכבם גם כי זה בטוח יותר וגם כי זה ירוק יותר!